Τηλεφωνικά κέντρα IP


IP Τηλεφωνικά Κέντρα
Τα IP τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες. Μια επιχείρηση που επενδύει σε ένα τέτοιο σύστημα θα επωφεληθεί σημαντικά σε θέματα οργάνωσης και ελέγχου των επικοινωνιών της.
Τα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν εφαρμογές καταγραφής κλήσεων, σύνδεση με προγράμματα CRM, δρομολόγηση κλήσεων εκτός εταιρείας, voice mail και χαμηλό κόστος εξερχόμενων κλήσεων.
Προσφέρουμε εξατομικευμένες μελέτες για
τον εκάστοτε πελάτη, ώστε να παρέχουμε το κατάλληλο τηλεφωνικό κέντρο, βασισμένο
στις ανάγκες της επιχείρησης σας. Επιπλέον, αναλαμβάνουμε τη μελέτη, εγκατάσταση
και παραμετροποίηση του υπάρχοντος τηλεφωνικού σας κέντρου, εξασφαλίζοντας τη
βέλτιστη λειτουργία του.

Οφέλη για την Επιχείρηση
Βελτιωμένη Εξυπηρέτηση Πελατών: Όλες οι εισερχόμενες κλήσεις δρομολογούνται πιο αποτελεσματικά, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες μεταφέρονται πάντα σε διαθέσιμη γραμμή και μπορούν να ενημερωθούν για τον εκτιμώμενο χρόνο αναμονής τους.
Αυξημένη Παραγωγικότητα: Οι χρόνοι εξυπηρέτησης μειώνονται αισθητά, εξοικονομώντας χρόνο και απλοποιώντας τις διαδικασίες. Το IP τηλεφωνικό κέντρο προσαρμόζεται στις υπάρχουσες διαδικασίες και μπορεί να προσαρμόσει τις διαδικασίες σε αυτό.
Στατιστικά Στοιχεία: Παρέχει πλήθος αναφορών που βοηθούν την επιχείρηση να βρει σημεία προς βελτίωση και να αξιολογήσει τους πόρους που χρησιμοποιεί.

Cloud PBX
Τα συστήματα cloud-hosted PBX λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο
όπως και τα κλασσικά PBX, αλλά φιλοξενούνται σε έναν διακομιστή cloud και όχι επί
τόπου.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια σύνδεση στο Διαδίκτυο και μπορείτε να έχετε
πρόσβαση στο PBX cloud σας από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή.
Αυτό
μπορεί να είναι μια υπηρεσία φιλοξενίας DIY ή ένα σύστημα PBX που φιλοξενείται.
Οι
περισσότερες μικρές επιχειρήσεις διαθέτουν πλέον αξιόπιστες συνδέσεις δικτύου,
γεγονός που καθιστά αυτή την επιλογή ελκυστική.

Μείωση Κόστους Λειτουργίας
Μείωση Τηλεπικοινωνιακών Δαπανών: Η δυνατότητα επιλογής εναλλακτικών παρόχων συμβατικής ή VoIP τηλεφωνίας μειώνει το κόστος.
Αξιοποίηση Υφιστάμενου Δικτύου: Το τηλεφωνικό κέντρο μπορεί να χρησιμοποιεί το υπάρχον δίκτυο υπολογιστών, καθιστώντας περιττή την επιπλέον καλωδίωση για την τηλεφωνία σε νέα κτίρια.
Συνεχής Αναβάθμιση: Οι λειτουργίες των IP τηλεφωνικών κέντρων αναβαθμίζονται με χαμηλό κόστος, διευκολύνοντας την οικονομική επέκταση όταν οι ανάγκες της επιχείρησης αλλάζουν.
Αποδοτική Απόκτηση και Συντήρηση: Η απόκτηση ενός IP τηλεφωνικού κέντρου δεν είναι πλέον δαπανηρή και η συντήρηση μπορεί να γίνει και απομακρυσμένα.